Sunday, September 21, 2008

aku bengang nak mampos

pipa wuz here

I hate this life!!!!!Life sux!!I hate those who are narrow minded!Whenever we fight,i am the one who have to tolerate!Sooooo egoish!
SPM is just around the corner and i m not ready for the exam!!!!!Argh!!Takut giler nak mampus boleh ar!Kalau ade orang yang kata dia tu excited nak spm memang nak kena ngan aku!I cant wait to get out from this samura!!Semalam ada pelantikan kd n pkd!
I hate kanak-kanak!!!!!!!
i will hate her 4 my whole life!!I love stompel(hahahaha)!just kidding ar!!Tak kuasa aku nak rebut ngan le'ah!rrtuytfdjhgf(deint menyibuk)!!!!! I hate when people libel others!ko nilai ar diri ko tu dulu!!Semalam comot beli donut sedap giler!Howeva,BIG APPLE IS DA BEST!
Just now pipa use da word(k bukan nama sebenar)Aku dah biasa dengar dah!Now, i am trying to be not so sensitive and be patient!
Hari tu aku merajuk ngan deint!Aku tahular agk gedik ar tindakan aku!Sejak kebelakangan ni aku rasa mcm aku dah tak rapat dgn kengkawan aku!Mungkin perasaan aku jerk kot!Tapi still aku takut nanti selepas SPM kita orang dah tak jumpa dah!
NASIB BAIK CIKGU FATIMAH TAK BACA NI!KALO TAK TAK ,MESTI AKU KENA SAIE!
Dari pagi tadi aku kat sini (i mean kat library)!Tak baca buku pown!SPM semakin hampir!
TAKUT NYER!!!!!!!!!!!
Dah lar aku nak gi baca buku!Walaupun aku tahu fikiran aku takkan tenang selagi aku tak settle masalah aku,i still have to study!FOR SPM SAKE,I HAVE TO!!!!!!!!

fida di sini,ngan mai..h0h0

No comments: